فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی در 8 گام!

فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی در 8 گام!

چرا تیزرهای تبلیغاتی انقدر مهم هستند؟ چرا کسب و کارهای مختلف به سراغ ساخت این کلیپ ها و تیزرهای تبلیغاتی می روند؟ چیزی در مورد روند خلاقه ی ساخت تیزر تبلیغاتی می دانید؟

فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی

فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی توسط تیم مدیا چگونه است؟

نتیجه ی آخرین تحقیقات نشان داده است که تاثیر یک تصویر از هزار کلمه بیشتر است!

به همین خاطر است که بیشتر کسب و کارهای امروزی به سراغ استفاده از تیزرهای تبلیغاتی می روند تا خودشان را بیشتر به مخاطبین بشناسانند.

اما چرا؟ چرا تیزرهای تبلیغاتی انقدر مهم هستند؟ چرا کسب و کارهای مختلف به سراغ ساخت این کلیپ ها و تیزرهای تبلیغاتی می روند؟ چیزی در مورد روند خلاقه ی ساخت تیزر تبلیغاتی می دانید؟

در این مقاله از وبسایت آژانس خلاقیت مدیا می خواهیم به فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی بپردازیم. در این آژانس یک روند خلاقه و پر جزئیات در پی گرفته می شود تا مطمئن شویم که بهترین نتیجه حاصل خواهد شد.

اگر به موضوع تیزرهای تبلیغاتی و نحوه ی فیلمبرداری آن ها علاقه دارید، توصیه می کنیم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

 

ساخت تیزر تبلیغاتی

مهم ترین نکته این جاست که ساخت تیزر تبلیغاتی چگونه انجام می شود؟ خب می خواهیم در ادامه به همین موضوعات بپردازیم و بگوییم که چه روندی در آژانس خلاقیت مدیا طی می شود تا در نهایت یک تیزر تبلیغاتی ساخته شود. با ما همراه باشید:

فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی

ایده پردازی و خلاقیت

در گام اول، تمام تیم مدیا دور هم جمع می شویم. ساعت ها وقت می گذاریم و طوفان فکری خواهیم داشت. هر کسی، ایده ای می دهد. یک نفر پیشنهاد می کند که موشن گرافیک بسازیم، دیگری ایده ی انیمیشن سازی می دهد. یک نفر دیگر ایده های داستانی خلاقانه ارائه می کند.

به طور کلی، هدف این است که بهترین ایده ها انتخاب شوند. ایده هایی که به بهترین شکل ممکن، برند مورد نظر را معرفی کرده و در ذهن مخاطب جای بگیرند.

خلاقیت شعار اصلی تیم مدیاست. به همین دلیل برخی از نخبه ترین ها را گرد هم آورده ایم تا بهترین نتیجه حاصل شود.

 

نوشتن سناریو

در گام بعدی به سراغ نوشتن سناریویی می رویم که بر روی آن توافق نظر شده است. در این مرحله، گروه تولید محتوا وارد عمل شده و بهترین سناریو را می نویسند. معمولا در این گام، کارگردانی تیزر نیز باید انجام شود.

 

کارگردانی تیزر تبلیغاتی چگونه است؟

سوال مهمی که در این میان مطرح می شود این است که کارگردانی تیزر تبلیغاتی چگونه انجام می شود؟ به طور کلی چند مرحله دارد:

  • دکوپاژ: در این مرحله، تعداد پلان ها، سکانس ها، اندازه ی نما و زاویه نما مشخص می شود.
  • استوری بورد: در صورتی که تیزر تبلیغاتی پیچیده و پروژه ی سنگینی باشد، نیاز به استوری بورد هم هست.
  • میزانسن: در این گام مشخص می شود که هر چیز یا کسی، در کجای صحنه قرار می گیرد.

در ادامه کارگردان تیزر تبلیغاتی روی روند تدوین، اصلاح رنگ و صداگذاری نظارت خواهد کرد. به طور کلی کارگردانی تیزر تبلیغاتی کار سخت و پیچیده است.

نکته: خیلی از سفارش دهندگان به دلیل عدم آگاهی نسبت به روند کارگردانی، فکر می کنند که خودشان از عهده ی این کار برمی آیند. اما واقعیت این جاست که کارگردانی یک روند خلاقانه و هنری است و فراتر از مدیریت پروژه می باشد.

فیلمبرداری تیزر

مجموعه ی مدیا دارای مدرن ترین و بهترین تجهیزات فیلمبرداری است. در روز تعیین شده، تیم فیلمبرداری مدیا در محل حضور به هم می رسانند و بر اساس دکوپاژ کارگردان، اقدام به تصویر برداری می کنند.

اما اجازه بدهید اندکی در مورد روند فیلمبرداری صحبت کنیم:

تیم فیلمبرداری مدیا تلاش می کند که خلاقانه ترین تصاویر را ضبط کند و در این مسیر از هیچ چیز کوتاهی نمی کند. دوربین مجموعه مجهز به چندین لنز مختلف است تا به این ترتیب تنوع نماها حفظ شود.

نمونه تیزر برای پزشک زیبایی:

تدوین تیزر تبلیغاتی

در گام بعدی، راش های تصویربرداری شده به دست تدوینگر مجموعه خواهد رسید. اولین گام این است که تدوینگر از میان راش های در همی که وجود دارد، یک خط داستانی منطقی را دنبال کند. پس از تدوین اولیه( راف کات)، نتیجه به کارگردان پروژه نشان داده می شود. بعد از اصلاحات کارگردان و سفارش دهنده، تدوین تیزر تبلیغاتی نهایی می شود و نسخه ی فاین کات آماده می گردد.

فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی

 

اصلاح رنگ فیلم

از مراحل بسیار مهمی که در روند ساخت تیزر تبلیغاتی باید مورد توجه قرار بگیرد، اصلاح رنگ و نور تصویر است. قطعا امکانات موجود به فیلمبردار و تیمش اجازه نمی دهد که تصویر نهایی را سر صحنه دربیاورد. به همین دلیل است که مرحله ی اصلاح رنگ وجود دارد تا با استفاده از نرم افزارهای مختلف، بتوان رنگ و نور نهایی تصویر را به دست آورد.

 

صداگذاری تیزر تبلیغاتی

مهم ترین گام از ساخت تیزر تبلیغاتی، صداگذاری تیزر تبلیغاتی است. در صورتی که نیاز به ساخت موسیقی باشد، این کار باید صورت بگیرد. در صورتی که نیازمند دوبله و صداگذاری باشیم نیز تیم متخصص این کار وارد عمل شده و صداها ضبط می شوند.

ساخت تیزر نهایی

در نهایت تیزر نهایی ساخته می شود. لوگوموشن و اینترو به فیلم مربوطه اضافه می شود و در نهایت نسخه ی آخر تیزر تبلیغاتی آماده می گردد.

سفارش تیزر تبلیغاتی

در آژانس خلاقیت مدیا ما تلاش می کنیم تا از صفر تا صد مراحل فیلمبرداری را خودمان به عهده بگیریم تا نتیجه ای عالی به دست آید. ده ها مشتری فوق العاده داشته ایم که با همکاری هم توانسته ایم تیزرهای خوبی برایشان بسازیم.

تجربه ی ساخت کلیپ و تیزرهای تبلیغاتی برای تیم آژانس خلاقیت مدیا، تجربه ای شدیداً لذت بخش است. از تک تک لحظات ساخت تیزر تبلیغاتی می آموزیم و تجربه کسب می نماییم.

اگر تصمیم به ساخت یک تیزر تبلیغاتی برای کسب و کارتان دارید، همین الان تماس گرفته و جزئیات کارتان را با ما در میان بگذارید. در اولین فرصت، جلسه ی طوفان فکری برای تیزر تبلیغاتی شما برگزار می شود و نتایج را با شما در میان می گذاریم.

همین الان اقدام کنید و با ما تماس بگیرید...

 

قیمت فیلمبرداری ساعتی

سوالی که خیلی از سفارش دهندگان از ما می پرسند این است که قیمت فیلمبرداری ساعتی چقدر است؟ به ازای هر ساعت فیلمبرداری چقدر هزینه دریافت می کنیم؟

باید بگوییم که شیوه ی کاری آژانس خلاقیت مدیا به این نحو نیست. ما تلاش می کنیم که صفر تا صد کار را بر عهده بگیریم و برای انجام پروژه، قیمت منصفانه ای در نظر خواهیم گرفت. در ضمن پکیج های ما تنوع بسیاری دارند و شما با توجه به نیاز خودتان می توانید یکی از این پکیج ها را انتخاب کنید.

 

سخن آخر

در نهایت یک بار دیگر عنوان می کنیم که ساخت و فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی می تواند یکی از بهترین روش های تبلیغات و مارکتینگ باشد. چرا که قدرت تصاویر به قدری بالاست که همواره در ذهن مخاطب باقی می ماند.

آژانس خلاقیت مدیا به عنوان یکی از برترین تیم های سازنده ی تیزر تبلیغاتی همراه شماست تا نتیجه ای فوق العاده به دست آورید.

در انتظار شماییم...

 

دیدگاه خود را بذارید

آخرین مقالات