طراحی پست و استوری اینستاگرام به روش خلاقانه!
طراحی پست و استوری اینستاگرام چگونه است؟ چه کنیم که بهترین محتوای موجود را برای پیج خود داشته باشیم؟
طراحی پست و استوری اینستاگرام
طراحی پست و استوری اینستاگرام
سوشیال مدیا چقدر در زندگی شما مهم و مطرح است؟ روزانه چقدر از وقت خود را سرگرم گشت و گذار در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می کنید؟
کافیست همین الان سری به گزینه ی فعالیت خود در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام بزنید تا متوجه بشوید چقدر از زمان خود را صرف دیدن پست و استوری های اینستاگرام می کنید.
این موضوع، باید سرنخ بزرگی برای تمام کسب و کارها باشد. اگر مخاطب شما وقت زیادی را صرف شبکه های اجتماعی می کند، پس چرا شما آن جا نیستید؟ چرا محتوای مورد نظر خودتان را طراحی نمی کنید که مخاطب ببیند؟
در این مقاله از وبسایت آژانس خلاقیت مدیا می خواهیم در خصوص همین موضوع صحبت کنیم و بگوییم که چگونه می توان طراحی پست و استوری اینستاگرام را به بهترین شکل ممکن انجام داد. اگر می خواهید محتوای بهتری برای پیج اینستاگرامی خود داشته باشید، توصیه می کنیم این مطلب را تا انتها دنبال کنید.
طراحی گرافیکی پست و استوری
یکی از اصلی ترین نکاتی که باید به آن توجه شود، طراحی گرافیکی پست و استوری هاست!
خیلی از کسانی که اعتقادی به خرج کردن برای پیج اینستاگرامی خود ندارند، به سراغ ابزارهای آنلاین و رایگان می روند. ابزارهایی مثل سایت کانوا که طرح های آماده ای در اختیارتان می گذارد تا از طریق آن، بتوانید پست و استوری طراحی کنید.
اما آیا می دانید که صدها و شاید هزاران نفر مثل شما هستند که به سراغ این طرح های رایگان و آماده می روند. بنابراین انتظار نداشته باشید که مخاطب، شما را به خاطر بسپارد. یا حتی از سوی شبکه ی اجتماعی اینستاگرام، توجه ویژه ای به شما شود.
بهتر است از یک گرافیست خلاق برای طراحی قالب کلی پست و استوری استفاده کنید. پیش از هر چیزی باید برند شما دارای یک هویت بصری باشد.
این هویت کمک می کند که شناسایی شما توسط مخاطب، راحت تر صورت بگیرد. بنابراین باید آن را جدی بگیرید و بدانید که بخش مهمی از برندسازی شماست.
در آژانس خلاقیت مدیا، تیمی از بهترین گرافیست ها را در اختیار داریم! تیمی که همگی کارآزموده و با تجربه هستند. سابقه ی فعالیت برای ده ها پیج اینستاگرامی و ویوهای چند صد هزارنفری، باعث شده که به تیم گرافیک خود اطمینان کامل داشته باشیم!
در این تیم، خلاقیت با بازاریابی ترکیب شده و بهترین قالب های ممکن طراحی می شوند!
پیش از این که طراحی گرافیک پست و استوری صورت بگیرد، ممکن است سوالات زیر را از صاحب کسب و کار بپرسیم:
- آیا کسب و کار شما دارای لوگو است؟
- آیا هویت بصری و رنگی خاصی دارید؟
- خلاصه ای در مورد کسب و کارتان بنویسید!
- مخاطب هدف شما کیست؟
- تا چقدر می خواهید برای طراحی گرافیک هزینه کنید؟
بعد از دریافت پاسخ این سوالات، می توان اطلاعات بیشتری به دست آورد و در نتیجه، حاصل کار بهتر می شود.
شما می توانید جهت مشاهده ی برخی از نمونه کارهای تیم گرافیک مدیا، به منوی نمونه کار مراجعه کنید.
تولید محتوای پست و استوری اینستاگرام
بعد از طراحی قالب گرافیکی پست و استوری، باید فکری به حال تولید محتوای پیج شود!
در واقع بدون یک محتوای جذاب و گیرا، هیچ یک از زحمات شما برای طراحی گرافیکی به درد نخواهد خورد. محتوا می تواند مخاطب را میخکوب کرده و تا آخر، همراه خودش کند!
حالا چند نکته ی اساسی در مورد محتوای اینستاگرام باید بدانید:
-
بیشتر افراد، حوصله ی کافی برای خواندن محتواهای طولانی را ندارند
اگر دقت کرده باشید، ویوی پست هایی که محتوای طولانی دارند، معمولا کمتر از دیگر پست هاست. مخاطبین اینستاگرام، کسانی هستند که در حین کار یا تفریح یا سرگرمی های دیگر خود، سری به این اپلیکیشن می زنند. بیشترشان می خواهند که مطلبی را فورا مشاهده کرده و از آن عبور کنند.
بنابراین باید مخاطب خود در اینستاگرام را بشناسید. بدون مقدمه چینی اضافه، منظور خود را به خلاقانه ترین شکل ممکن بیان کنید و مطمئن باشید که مخاطب، به خاطر می سپارد.
-
از تیترهای جذاب استفاده کنید!
تقریبا در هر محتوایی، باید از تیترهای جذاب استفاده شود. اگر قادر به نوشتن تیترهای جذاب و گیرا نیستید، احتمالا نمی توانید مخاطب چندانی به پیج اینستاگرامی خود جذب کنید!
تیم محتوای مدیا، نویسندگان قدر و مستعدی هستند که سال هاست در حوزه های مختلف نوشتن، فعالیت می کنند. این تیم به خوبی مخاطب را می شناسند و می دانند که چگونه با کلمات جادو کنند!
بنابراین می توانید با خیالی آسوده، تولید محتوای پیج خود را به این تیم بسپارید!
قیمت طراحی پست و استوری اینستاگرام
یکی دیگر از سوالاتی که مطرح می شود، موضوع قیمت طراحی پست و استوری اینستاگرام است.
آژانس خلاقیت مدیا بهترین خدمات طراحی پست و استوری را ارائه می کند. این تیم بارها ثابت کرده که می تواند به پیج های نوپا و تازه کار، برای بیشتر دیده شدن کمک کند!
از سوی دیگر، قیمت هایی که برای خدمات طراحی پست و استوری در نظر گرفته شده است، کاملا منصفانه و معقول می باشند. کافیست سری به منوی خدمات ما بزنید. به این ترتیب هم کیفیت کار را می توانید مشاهده کنید، هم قیمت خدمات را بسنجید!
سخن آخر
در نهایت باید عنوان کنیم که طراحی پست و استوری اینستاگرام یک کار تخصصی و هوشمندانه است!
برخی از صاحبان کسب و کار تصور می کنند که هیچکس به جز خودشان، نمی تواند کسب و کار را به درستی معرفی کند! شاید این دسته از دوستان، شناخت دقیقی نسبت به کارشان داشته باشند، اما معرفی یک شغل یا حرفه به مخاطب، نیازمند آگاهی در خصوص ترفندهای بازاریابی است.
بنابراین توصیه می کنیم که طراحی پست و استوری های خود را به یک تیم قدرتمند بازاریابی و مارکتینگ بسپارید. تیمی که بتواند به بهترین شکل ممکن، شما را به مخاطب معرفی کند.
در نهایت امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد!
تیم آژانس خلاقیت مدیا در خدمت شماست