ساخت کلیپ تبلیغاتی در اهواز!

ساخت کلیپ تبلیغاتی در اهواز!

ساخت کلیپ تبلیغاتی در اهواز: بهترین خدمات ساخت ویدیو - کلیپ های خلاقانه با قابلیت وایرال شدن!

ساخت کلیپ تبلیغاتی در اهواز

برای ساخت کلیپ تبلیغاتی در اهواز کجا برم؟!

ما آژانس خلاقیت مدیا هستیم! جایی که بهترین کلیپ ها و ویدیوهایی تبلیغاتی ساخته می شود!

دفتر ما در اهواز است و شما می توانید سفارش ساخت کلیپ تبلیغاتی در اهواز را به ما بدهید!

ما بررسی می کنیم، بهترین ایده ها را انتخاب می کنیم و سپس از تجهیزاتی عالی برای فیلمبرداری و ویرایش ویدیوها استفاده می کنیم!

بنابراین اگر به دنبال جایی هستید که بهترین کلیپ ها را می سازد و ایده های خلاقانه اش تمام نشدنی است، به جای درستی آمده اید!

چرا که اینجا آژانس خلاقیت مدیاست!

جایی که رویاهای شما در کسب و کار، به حقیقت تبدیل می شوند!

به اسکرول کردن ادامه بدهید تا به شما بگوییم چرا مدیا، بهترین جایی است که می توانید تبلیغات ویدیویی خود را به آن بسپارید!

تولید محتوای ویدیویی چگونه است؟

تیم خلاقیت مدیا، بستر تصویر را به خوبی می شناسد!

می گویند قدرت یک تصویر از هزار کلمه بالاتر است. ما این جمله را باور داریم و جادوی تصاویر را می شناسیم!

به همین دلیل مراحل زیر را در تولید محتوای ویدیویی دنبال می کنیم:

  • ایده پردازی برای تولید محتوای ویدیویی

اولین گام ما، یافتن ایده هاست. اتاق فکر آژانس خلاقیت مدیا، یک جمع دوستانه و پر از خلاقیت است که هیچ حد و مرزی برای ایده پردازی ندارد! ما پذیرای دیوانه وارترین ایده ها خواهیم بود و سپس در راستای تبلیغات، از بهترین ها استفاده می کنیم!

ایده یابی و ایده پردازی، مهم ترین گام برای ساخت یک ویدیوی خوب است. اگر می خواهید محتوای ویدیویی پر بازدیدی بسازید، باید ایده ای یونیک و خاص داشته باشید که مخاطب را به دام بندازد و قابلیت وایرال شدن را داشته باشد.

ساخت کلیپ تبلیغاتی در اهواز

در دنیایی که همه در حال تولید محتوای روزانه هستند، اگر می خواهید که ویدیوی شما بهتر دیده شود، باید ساز و کارهای مختلفی را بلد باشید!

از بخت خوش، ما بهترین ها را در تیم خود داریم که می توانند ایده های فراگیر و جالب توجهی ارائه کنند. در نتیجه، لذت بخش ترین قسمت کار برای تیم مدیا، یافتن ایده های نو است.

  • فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی

گام بعدی برای ساخت کلیپ تبلیغاتی، فیلمبرداری آن است. ما از بهترین تجهیزات فیلمبرداری و صدابرداری استفاده می کنیم. چرا که می دانیم جزئیات تکنیکی ویدیو، بسیار حائز اهمیت است.

رنگ و نور ویدیوهایی که ساخته ایم، باید در بهترین حالت خود باشند و چشم بیننده را درگیر کنند.

در ادامه می توانید نمونه کار ویدیوهایی تبلیغاتی مدیا را مشاهده کنید.  

  • ویرایش ویدیو

ویدیوهایی گرفته شده به شکل خام به واحد تدوین مجموعه ارسال می شوند. بعد از آن، تدوینگران مشغول به ادیت و مونتاژ فیلم می شوند.

تلاش بر این است تا با استفاده از اصلاح رنگ، ویدیو را به حرفه ای ترین شکل ممکن آماده کنیم!

تدوینگران ما، ریتم را می شناسند و می دانند که نیاز مخاطب چیست! بنابراین ویدیوهایی که در نهایت ساخته می شوند، از هر لحاظ کیفیت بالایی دارند.

تولید محتوای ویدیویی اینستاگرامی

این روزها کدام کسب و کار است که حداقل یک پیج اینستاگرامی نداشته باشد. واقعیت این جاست که قابلیت وایرال شدن در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام ساده تر است.

به همین دلیل بیشتر محتواهای ویدیویی کسب و کارها، در اینستاگرام بارگزاری می شوند.

ساخت کلیپ تبلیغاتی در اهواز

ما این پلتفرم را به خوبی می شناسیم و می دانیم که چگونه می توان محتوایی تولید کرد که در اینستاگرام وایرال شود. این خصوصیتی است که سال ها برایش زحمت کشیده ایم و هزینه های مختلف داده ایم!

با ارائه ی خدماتی مثل ساخت کلیپ تبلیغاتی، در تلاش هستیم که تا جای ممکن، هزینه ی تجارب شکسته خورده را برایتان کم کنیم و کسب و کارتان را بهبود دهیم.

در ساخت یک تیزر تبلیغاتی به چه چیزی توجه می شود؟

وقتی که تصمیم می گیریم و می خواهیم یک تیزر تبلیغاتی بسازیم، به چه نکاتی توجه می کنیم؟

برخی از مهم ترین نکات را در ادامه توضیح داده ایم:

ایده تیزر تبلیغاتی

مهم ترین نکته ایده است. ایده های تکراری و قدیمی هرگز موفق نمی شوند. بنابراین اگر می خواهید یک تیزر تبلیغاتی بسازید، حتما به سراغ ایده های نو بروید. تکرار آن چیزی که در اینستاگرام یا یوتیوب وجود دارد، شما را به جایی نخواهد رساند.

بنابراین زمان کافی برای ایده پردازی تیزر تبلیغاتی بگذارید تا بهترین نتیجه حاصل شود.

نورپردازی در ساخت تیزر

یکی دیگر از مهم ترین نکات ساخت تیزر، نورپردازی درست است. کسب و کار شما چیست؟ این مهم ترین سوالی است که برای نورپردازی یک تیزر تبیلغاتی باید به آن پاسخ داد.

آیا یک پزشک هستید؟ پس باید تا جای ممکن، نورهای آبی به کار برد. نورهایی که محیط را تمیز و درخشان جلوه می دهند.

شاید هم کسب و کارتان به فروش لباس یا لوازم آرایشی مربوط است. در چنین شرایطی، نورهای زرد و طیف های رنگی می توانند به بهتر کردن تیزر تبلیغاتی کمک کنند.

انتخاب موسیقی مناسب

تا به حال برایتان پیش آمده که از یک موزیک ترند شده در فضای مجازی، عاصی شده باشید؟!

همه از روی دست هم کپی می کنند و هیچکس شناخت خوبی از موسیقی ها ندارد. به همین دلیل است که ما متناسب با مفهوم تیزر، بهترین موسیقی را انتخاب می کنیم.

انتخاب های زیادی پیش روی ماست. اما از آن جایی که بیشتر افراد گوش موسیقیایی خوبی ندارند، از این انتخاب ها به سادگی عبور می کنند.

در تیم خلاقیت مدیا، بهترین آرتیست ها و هنرمندان جمع شده اند تا مطمئن شوند از هر نظر، بهترین تیزر تبلیغاتی را خواهید داشت.

انتخاب بستر مناسب برای انتشار کلیپ تبلیغاتی

امروز همه به سمت اینستاگرام هجوم آورده اند. اما آیا می دانید که یوتیوب بستر خیلی خوبی برای تبلیغات است؟ به خصوص با توجه به اینکه رقیب کمتری در این فضا دارید!

حتی نباید از پلتفرم های داخلی مثل آپارات هم غافل شد. چرا که شما باید از هر بستری برای دیده شدن استفاده کنید.

چگونه یک ویدیو در اینستاگرام وایرال می شود؟

یکی از اصلی ترین سوالاتی که هر کسب و کاری از خود می پرسد این است: چکار کنم که محتوای من در اینستاگرام وایرال شود. آیا ساز و کار مشخصی وجود دارد که با رعایت آن ها، یک ویدیو یا محتوا را بتوان وایرال کرد؟

در ادامه تلاش می کنیم به بخشی از مهم ترین عوامل وایرال شدن ویدیوهای اینستاگرامی بپردازیم:

محتوای جذاب

تا زمانی که یک محتوا جذاب نباشد، نمی توان انتظار داشت که وایرال شود.

برای این که یک محتوای جذاب بسازید باید به خوبی مخاطب خود را بشناسید و بدانید چه چیزی در میان آن ها مشترک است. معمولا ویدیوهایی که وایرال می شوند، یک جنبه دارند که احساسات مشترک تمام مخاطبان را در بر می گیرد.

مثلا ویدیوی دورچی، خواننده ی رپ را به خاطر می آورید؟ دلیل اصلی وایرال شدن این ویدیو چه بود؟

مشخصا دست گذاشتن روی احساسات مشترک تمام مردم: موسیقی، استفاده از الفاظ تابوشکن و..

ناگفته پیدا بود که این ویدیو وایرال خواهد شد و همین اتفاق هم افتاد.

تولید پست های تعاملی

برای وایرال شدن باید پست هایی تولید کنید که تعاملی باشند. متاسفانه این گزینه میان صاحبان کسب و کار بد جا افتاده است. فکر می کنند با گفتن این جملات، کار را درآورده اند:

حتما برامون کامنت بزار!

اینو واسه دوستات بفرست!
نظر تو چیه؟

شاید زمانی این پست ها جواب می داد، اما واقعیت این جاست که برای تعامل بالا، به چیزی فراتر از این جملات کلیشه ای احتیاج دارید.

پست های تعاملی مشخص هستند. آن ها چیزی در مخاطب را قلقلک می دهند تا تعامل کند. مثلا شما می توانید یک موضوع چالشی تولید کنید و مخاطبان را وادار به واکنش مثبت یا منفی نمایید.

مثلا اگر یک محصولی محبوب است، از معایب آن بگویید و اجازه بدهید که مخاطبان به نظرات شما واکنش نشان بدهند.

انتشار محتوا در زمان مناسب

روزانه صدها هزار محتوای ویدیویی در اینستاگرام تولید می شود. در نتیجه، اگر ساعت درستی را برای انتشار محتوای خود در نظر نگیرید، به سادگی در میان صدها هزار محتوای دیگر گم شود.

مطمئن شوید که ساعت درستی، پست های خودتان را منتشر می کنید. به این ترتیب اگر محتوای خوبی تولید کرده اید، احتمال وایرال شدن آن بیشتر شود.

استفاده از رویدادهای روز

واکنش به مسائل و اخبار روز می تواند محتوای جذابی باشد و امکان وایرال شده داشته باشد.

اما چگونه از این رویدادها به نفع ساخت ویدیویی با پتانسیل وایرال شدن استفاده کنیم؟

  • با رویدادها شوخی کنید!
  • آن ها را تحلیل کنید!
  • ارتباط رویداد مزبور با کسب و کارتان را پیدا کنید و در مورد آن حرف بزنید!
  • جنبه های مختلف رویداد را ببینید و از آن ها برای ساخت کلیپ استفاده کنید

ساخت کلیپ های آموزشی در اینستاگرام

گاهی مواقع کسب و کار شما ایجاب می کند که در پیج اینستاگرامی خود، چند کلیپ آموزشی بسازید. نکته ی بسیار مهم اینجاست که برای ساخت یک ویدیوی آموزشی باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • محتوای شما باید خلاقانه و جذاب باشد
  • به دلیل اینکه محتوای آموزشی ناخودآگاه می تواند منجر به خستگی مخاطب شود، بهتر است در ساخت آن از تکنیک های تدوینی استفاده کنید تا هیجان ویدیو بالاتر برود.
  • شروع ویدیوهای خود را با دقت انتخاب کنید و سوال ویدیو را به درستی مطرح کنید تا مخاطب نسبت به پاسخ آن کنجکاو شود.
  • انتخاب موسیقی ویدیوهایی آموزشی را با دقت انجام دهید چرا که موسیقی می تواند اثر زیادی روی قدرت یادگیری مغز داشته باشد.

نمونه کلیپ تبلیغاتی -آموزشی را در ادامه می بینید:

سوالات رایج در مورد ساخت کلیپ تبلیغاتی در اهواز

اگر اهوازی هستید و بلاخره تصمیمتان را گرفته اید و می خواهید ساخت کلیپ خود را به ما بسپارید، ممکن است سوال های زیر برایتان مطرح شده باشد:

  • هزینه ساخت کلیپ تبلیغاتی چقدر است؟

ما در آژانس خلاقیت مدیا، هزینه ها را کاملا پایین نگه داشته ایم تا استارتاپ های جوان و نوپا بتوانند از خدمات حرفه ای بهره مند شوند. شما می توانید به صفحه ی نمونه کارها مراجعه کنید و هزینه ها را ببینید!

  • برای فیلمبرداری تیزر، چه کاری باید انجام بدهم؟

پیش از جلسه ی فیلمبرداری با شما هماهنگ خواهد شد. اگر قرار است خودتان در ویدیو حضور داشته باشید، در خصوص لباس، نوع بیان و...با شما هماهنگ می شود.

  • ساخت کلیپ تبلیغاتی چقدر طول می کشد؟

تمام تلاش مجموعه این است که ویدیوهای مزبور را در اسرع وقت آماده کند. اما به طور کلی، فیلمبرداری و ادیت ویدیو، از 5 الی 12 روز ممکن است طول بکشد( همه چیز به پیچیدگی ویدیو و زمان آن بستگی دارد)

سخن آخر

در نهایت باید عنوان کنیم که ساخت کلیپ تبلیغاتی در اهواز، می تواند کسب و کار شما را ارتقاء بدهد و از میان رقبا، متمایز کند!

ما در کنار شما هستیم تا متمایز و بهترین باشید.

 

دیدگاه خود را بذارید

آخرین مقالات